Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення товарів належної якості здійснюється поштовими компаніями Нова пошта, Укрпошта, Delivery або по Харкову здійснює співробітник нашої компанії. Для вирішення питань обміну та повернення товарів, узгодження поштової компанії та відділення - зателефонуйте до відділу продажів за номером +380956723173, +380974912390 або напишіть електронного листа на пошту zavmagprom@gmail.com Умови повернення для товарів належної якості Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини, з яких покупець може повернути або обміняти куплений ним товар: 1. якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник; 2. якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця. Повернення має бути належної якості, а саме: - товарна упаковка не пошкоджена - комплектація повна - відсутні будь-які механічні пошкодження - відсутні сліди користування Повернення відправлення може бути здійснено протягом 14 днів з моменту отримання. Оплата повернення здійснюється за домовленістю. Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ДЛЯ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ. Згідно зі статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку і в строки, встановлені законодавством, має право вимагати: - пропорційного зменшення ціни; - безоплатного усунення недоліків товару; - відшкодування витрат на усунення недоліків товару. - у разі виявлення недоліків товару, що не підлягають ремонту, клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів. Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту zavmagprom@gmail.com, у месенджері Viber за номером телефону +380956723173, +380974912390. Повернення здійснюється за рахунок одержувача. Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.